9. prosince 2013

Pikantní kuře po arabsku



Včerejšek byl přesně ten den, kdy jsem potřebovala nějakou rychlovku. Výběr padl na kuře, které jsem si dopoledne naložila do směsi koření a po návratu domů už jen šoupla do trouby. Lehké jako facka a chuťově, zcela bez ostychu přiznávám, výborné!

 A kde že jsem se to vlastně flákala? Byla jsem pogratulovat švagrové, chystá veselku. Sešlo se nás trochu víc, dali jsme tabbouleh a borek, potom kafe, nějaký zákusek, zakecali se a na vaření nezbyl čas, což jsem předpokládala, Arabky jsou totiž hrozně ukecané.


Připravte si:

1 kg libovolných kuřecích kousků

6 lžic olivového oleje

1 - 2 lžíce harissa pasty (podle toho, jak moc rádi pálivé)

5 stroužků česneku

1 lžičku mleté sladké papriky

1 lžičku kari

1 lžičku soli


Olivový olej, harissu, rozmačkaný česnek, papriku, kari a sůl smícháme a vzniklou pastou pořádně potřeme všechny kuřecí kousky.

Vložíme na pár hodin do chladu.

Troubu vyhřejeme na 200 stupňů, do pekáčku naskládáme naložené kuřecí maso, podlijeme lehce vývarem nebo vodou a zhruba 75 minut pečeme.  





Žádné komentáře:

Okomentovat